maandag 13 juni 2016

Kiek noe 't is Maatje. Het Zeeuwse Meisje

Kiek noe wat ik heb gemaakt. Dit is Maatje het Zeeuws meisje.
Ik ontwierp haar speciaal voor mijn zus die gek is op zeeland, maar hier helaas niet woont.

Haar patroon is te koop voor 6 euro. Je kunt haar kopen via mijn etsy winkel. Of je kunt me hiervoor ook mailen: renskeenmarcel@gmail.com. We wisselen dan gegevens uit en na betaling zal ik het patroon in PDF naar je toe mailen.
Als je intresse hebt in een kant en klaar Zeeuws meisje, dat kan ook. Ieder zeeuws meisje is uniek met een eigen naam. je ontvangt haar dan in een stolp met de tekst "Kiek noe, 't is....."erop. Een uniek compleet hand gemaakt zeeuws meisje met stolp kost 17,50 euro excl verzendkosten. Ook hiervoor kun je me mailen op renskeenmarcel@gmail.com.









Origineel zeeuws meisje in stolp. 17,50 euro excl. verzendkosten

Let op: Het patroon is enkel voor persoonlijk gebruik. Als je iets uit het patroon wilt gebruiken online vraag dan even om toestemming. Ook als je haar hebt gehaakt en wilt verkopen even toestemming vragen :).
Zodra je het patroon via email hebt ontvangen kan ik het patroon niet meer retour nemen en dus ook geen refund meer geven.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen